вторник, 18 април 2017 г.

Точка вместо запетая, при натискане на "Del" бутона от NumPada

Искам бутона за точка (delete) в NumPad-а да ми работи като точка, а не като запетая, когато пиша на кирилица, а не само на латиница. Цифрите така или иначе са си на арабски, независимо дали е кирилица или латиница, но не така стои въпроса с конкретния бутон, който упорито си работи като десетична запетая при включена кирилица.


  1. Трябва да се инсталира  Microsoft Keyboard Layout Creator 
  2. След това се зарежда съществуващата клавиатура, за която искате да се промени , със . (в моя случай Bulgarian Phonetic Traditional)
  3. Записвате променената клавиатура
  4. И от Project се избира "Build dll and Setup Package", програмата генерира инсталационни файлове и ви отваря автоматично въпросната директория
  5. В моя случай ги генерира в C:\Users\вашия-потребител\Documents\layout01, от там стартирате Setup.exe , което инсталира новия език
  6. Добавяте езика в Region & Language

Ако искате, може да свалите направо готов инсталатор Bulgarian phonetic traditional with dot instead of comma (точка вместо запетая)

4 коментара:

Анонимен каза...

Много полезно! Много благодаря! Доста дълго време се борих с тази запетая:)

Анонимен каза...

Здравейте, файла който сте поставили, за кой Windows може да се използва, защото аз опитвам на Windows 10, но не работи правилно при мен. Клавиатурата се зарежда, но я разпознава като неподходяща и не ми дава да я използвам.

Unknown каза...

Здравейте,
аз съм с windows 10 и имам същия проблем. Клавиатурата е добавена, но не може да бъде ползвана :(

Unknown каза...

Имало е нужда от рестарт.... работи, благодаря за полезната информация!